Известие

Collapse
No announcement yet.

Лампата на маслото :-(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Bobo
    Първоначално публикувано от Boby
    Първоначално публикувано от virusalfa
    Първоначално публикувано от Grigor
    Бобо,

    1.4 бара може да държи при 60-70 градуса...

    Когато загрее нормално колата си е около 1 бар.... в жега и малко надолу, но не и повече.

    Така поне е при мене. Иначе на студено и до 4 бара стига на празен ход.
    Абсолютно вярно!
    Ако не са сменяни лагери да нормално е.
    Подкрепям кефо и турбоделта със заминали лагери там стои налягането

    За справка казах на един с Q4 155 че като държи налягането толкова ниско са заминали лагерите, човека ме послуша и като ги извади разбра за какво съм му говорил
    За кои лагери става дума основни,биелни и двата вида или други?И при мен когато е студена е на 4 бара,а като загрее пада на 0,9.При 4000 оборота около 130км./ч. ми държи 2 и малко на горе.А за проблема на колегата мога да споделя,че имах кочина на която като станеше време за смяна на маслото лампата започваше да мига,сменях маслото и мрак
    Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
    Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
    Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
    Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

    Comment


    • #17
      Ами да за основни и биелни става дума А за кочината ти колкото по скапано масло караш толкова повече с износването спада налягането, просто маслото си губи качествата
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Bobo
        Ами да за основни и биелни става дума А за кочината ти колкото по скапано масло караш толкова повече с износването спада налягането, просто маслото си губи качествата
        бобо батка при "верижните танкове"както се изразяваш налягането нема нищо общо с това при"фиатите" както аз се изразявам на моита АЛФА с 15w50 мотул на 80 градуса ми показва 1 бар и то при нали4ието на маслен радиатор 2 пъти колко твоя теи както и в предния си пост ще кажа и сега караите ги тея коли стига им гледахте лампи4ките и стрелки4ките

        Comment


        • #19
          Ах тез трактори немат и масло
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #20
            Значи маслото ми беше на мин. долях и пак студена си стига до 4,топла 0.9.В момента съм с пълна синтетика на "Делко",а преди това беше с "Лику и моли" и пак се държеше така
            Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
            Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
            Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
            Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

            Comment


            • #21
              Така от 3 дена карама с MOTUL 4000 15W40 и нов дачик, и мога да кажа само,
              че налягането е по-добро на загрял мотор и лапата несвети

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от umax
                Така от 3 дена карама с MOTUL 4000 15W40 и нов дачик, и мога да кажа само,
                че налягането е по-добро на загрял мотор и лапата несвети
                Дай стойност да видме колко ти е налягането защото маслото ти е истинско
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  Ми значи до 80 градуса на водата налягането е 0,8 абе малко преди 1,
                  Обаче като направи 85 градуса пада още, ми към 0,5. Това става като карам поне час на тези градуси.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Bobo
                    Първоначално публикувано от umax
                    Така от 3 дена карама с MOTUL 4000 15W40 и нов дачик, и мога да кажа само,
                    че налягането е по-добро на загрял мотор и лапата несвети
                    Дай стойност да видме колко ти е налягането защото маслото ти е истинско
                    СТИГА СИ ПРАВИЛ РЕКЛАМА,БЕ! Отдека си сигурен,че е истинско?
                    Аlfa 164 Super 2.5TD

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от umax
                      Ми значи до 80 градуса на водата налягането е 0,8 абе малко преди 1,
                      Обаче като направи 85 градуса пада още, ми към 0,5. Това става като карам поне час на тези градуси.
                      15W40 и 0.5 на маслото ... някой май ще сменя лагери или маслена помпа.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #26
                        И при мен е така, макар колата да е на под 200 000 км. Ама няма проблем.
                        http://sevlievort.rally-club.net/

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                          Първоначално публикувано от Bobo
                          Ами да за основни и биелни става дума А за кочината ти колкото по скапано масло караш толкова повече с износването спада налягането, просто маслото си губи качествата
                          бобо батка при "верижните танкове"както се изразяваш налягането нема нищо общо с това при"фиатите" както аз се изразявам на моита АЛФА с 15w50 мотул на 80 градуса ми показва 1 бар и то при нали4ието на маслен радиатор 2 пъти колко твоя теи както и в предния си пост ще кажа и сега караите ги тея коли стига им гледахте лампи4ките и стрелки4ките
                          Напълно съм в едно мнение със 75 2.0 turbo по отношение на налягането! То си го пише и в книгите,ама нема кой да чете
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • #28
                            Здарсти, и аз имам същия проблем с лампите, но колата има масло.Оказа се че датчика за масло ми е развален и свети постоянно.За всеки случай долях 1л и лампата на стрелката се качи.Сега си го следя редовно защото....

                            Comment

                            Working...
                            X